Drie redenen om je urenregistratie bij te houden
Met werkbonnen van Outsmart kun je digitaal je urenregistratie bijhouden. Er zijn verschillende redenen om van papieren werkbonnen over te stappen op software. Met een digitale urenregistratie is iedereen altijd up-to-date. Wijzigingen in de planning of andere veranderingen worden meteen verwerkt, zodat iedereen altijd op de hoogte is van de laatste stand van zaken. Naast de digitale werkbonnen van Outsmart is de urenregistratie software ook geschikt voor je administratie en je planning, waardoor je hele buitendienst geautomatiseerd kan worden. Je kunt de software dertig dagen uitproberen, zodat je zelf kunt ervaren hoe handig het werkt en hoe het jouw leven simpeler maakt. De medewerkers van de planning kunnen zonder voortdurend te hoeven bellen met de buitendienstmedewerkers de werkzaamheden plannen en waar nodig aanpassen. Medewerkers in de buitendienst verwerken hun uren en klussen ter plekke, en met één druk op de knop is de binnendienst ook op de hoogte.
Andere voordelen van een digitale urenregistratie
Digitale werkbonnen van Outsmart hebben nog meer voordelen. Je flexibiliteit is veel groter, je kunt op veel manieren zoeken in de opgeslagen gegevens. Daardoor heb je ook een beter inzicht in je bedrijfsvoering. De urenregistratie software is makkelijk te integreren met andere programma’s, zoals je boekhoudprogramma of je salarissysteem. De derde reden om je urenregistratie digitaal bij te houden is dat je door alle gegevens die je bijhoudt ook je bedrijfsprocessen kunt verbeteren. Je ziet snel waar zich problemen voordoen, en je kunt ze sneller en makkelijker oplossen. Iedereen werkt op dezelfde manier en gebruikt dezelfde formulieren. Alle medewerkers hebben altijd hun administratie op orde en dat met een makkelijke en voor iedereen te begrijpen app op hun telefoon of tablet. De software werkt zowel op Android als op iOS. Natuurlijk bespaar je ook op papier en kastruimte. Werkbonnen, urenbriefjes en alle andere administratie die je anders op papier zou bijhouden en in mappen jaren zou bewaren, heb je nu digitaal ter beschikking.
Hoe werken de werkbonnen van Outsmart?
Het werkt allemaal eigenlijk heel simpel. De medewerkers van de binnendienst werken via een webaccount. Zij kunnen zo de planning doen en de facturering. Aan het webaccount is een app gekoppeld waarmee de medewerkers van de buitendienst hun uren kunnen registreren en alle informatie kunnen invoeren over de klus die ze aan het doen zijn. Ze kunnen ook kijken welke klussen er nog meer voor hen ingepland staan. Daarnaast kunnen ze foto’s versturen van het gedane werk of aantekeningen invoeren. Ook kunnen ze de klant meteen een handtekening laten zetten voor het verrichtte werk. Wanneer je de module objectbeheer gebruikt, kun je ook allerlei informatie in het systeem invoeren over het pand waar medewerkers aan gaan werken. Heb je andere wensen, dan zijn er talloze andere modules en aanpassingen mogelijk. Het mooie is dat je de software een maand lang gratis mag proberen. Zo kun je rustig kijken of het systeem je bevalt en of het past bij jouw bedrijf.