Nominaties CustomerFirst Vakprijzen 2017
Stichting NCCA maakt de genomineerden voor de CustomerFirst Vakprijzen 2017 bekend. De belangrijkste prijs voor professionals in customer service maakt deel uit van het CustomerFirst Gala, een gezamenlijk initiatief van Stichting NCCA, SAMR en CustomerFirst, dat donderdag 20 april plaatsvindt in het Beatrix Theater in Utrecht.
In een besloten bijeenkomst zijn de vier juryvoorzitters van de CustomerFirst Vakprijzen deze week gekomen tot een selectie van vijftien genomineerden. Zij vertegenwoordigden de categorieën Customer Strategy, HRM, Technology en Partnership. Het nomineren kwam tot stand op basis van uitgebreide beschrijvingen van de ingediende cases.
De komende periode gaan de juryleden op pad voor een bezoek op locatie bij alle genomineerden. Bedrijven die zich inschrijven voor de CustomerFirst Vakprijzen doen met aansprekende cases – beoordeeld door een onafhankelijke jury – een gooi naar één van de prestigieuze prijzen.
Dit zijn de nominaties voor aankomende editie, per categorie en in willekeurige volgorde:
Customer Strategy Award
– FBTO Achmea
– TMG
– Samsung
– Conduent
HRM Award
– NUON
– Eneco
– Kalff
– Simyo
Partnership Award
– Teleperformance / Symantec
– The Webcare Company / Philips
– Teleperformance / Samsung
Technology Award
– De Bijenkorf
– Conduent
– Eneco
– Centraal Beheer Achmea
Donderdag 20 april, tijdens het CustomerFirst Gala in het Beatrix Theater in Utrecht, wordt bekend welke cases met een award worden beloond.
Ook worden op deze feestelijke avond eveneens publieksprijzen (Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland / Klantvriendelijkste Medewerker van Nederland) en een MVO-prijs (Plantronics Team Trophy) uitgereikt.
Aanmelden voor het gala en de feestelijke prijsuitreiking kan via customerfirstgala.nl.