Levi Witbaard
15 maart 2017 10:55
door Levi Witbaard
Categorie:
MKB-tips

OBI4wan opent kantoor in Berlijn en vergroot Europese voetprint

OBI4wan, dat onlangs nog de overname van Buzzcapture aankondigde, breidt uit met de opening van een kantoor in Berlijn. Dit kantoor dient ter ondersteuning van de Europese groei en een lokaal aanbod voor de DACH regio.

OBI4wan met het Amsterdamse reputatie analyse bureau Buzzcapture biedt een internationaal aanbod van SaaS-oplossingen voor media monitoring en webcare. Zo helpen zij organisaties om meerwaarde te halen uit social media en reputatiemanagement.

De efficiënte All-in-1 oplossing van OBI4wan en Buzzcapture voor media monitoring en online klantenservice wordt in de DACH regio succesvol toegepast door organisaties als Arvato Bertelsmann, Geberit, Yellowbrick en de Bundeskanzleramt Österreich.

“Organisaties zien steeds vaker de meerwaarde in van geïntegreerde tooling en advies voor datagedreven service, marketing en sales”, licht Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan toe. “De gehele DACH regio is een belangrijk gebied voor ons en we zijn verheugd om onze toewijding daar en in de rest van Europa te versterken met een kantoor in Berlijn.”

Het regionale kantoor is wereldwijd het tweede kantoor voor OBI4wan, naast het hoofdkantoor in Zaandam. Country Manager Thomas Stuckert overziet de groei van het kantoor in Berlijn met aanvullende functies en zal investeren in een groeiende relatie met lokale klanten en partners.

Unieke data-inzichten uit online- en offline databronnen

De samenvoeging van Buzzcapture, OBI4wan en het in 2015 opgerichte zusterbedrijf OBILytics biedt de markt een sterke propositie. Niet alleen op het gebied van webcare en (social) media monitoring ontstaat nu een complete all-in-1 oplossing, door de research & insights department van Buzzcapture en data-analyse van OBILytics biedt de combinatie veel meer dan dat.

Klanten van beide partijen verkrijgen hiermee gecombineerde en daarmee unieke data-inzichten uit meer dan 20 miljoen online en social databronnen, evenals verschillende offline bronnen, zoals radio, tv en geprinte media (zoals kranten en tijdschriften).

Reacties