Direct het juiste bedrijf

Okt 22 2015

NHN Business Awards 2015! Vanavond feestelijke uitreiking

Vanavond worden de NHN Business Awards 2015 uitgereikt. De NHN Business Awards worden voor de 2e keer georganiseerd. De locatie is weer het prachtige Chateau Marquette in Heemskerk. Natuurlijk is er weer een VIP diner en een geweldig Gala in het prachtige Chateau Marquette te Heemskerk. Het beloofd vanavond weer een prachtige avond te worden, …

Okt 09 2015

WhatsApp als servicekanaal: kansen, uitdagingen, randvoorwaarden en toekomst

WhatsApp is ongekend populair. Niet alleen onder 9,4 miljoen Nederlanders, maar ook bij organisaties waar het steeds vaker ingezet wordt als kanaal voor klantcontact, noem het webcare of appcare. Een rondje langs de velden toont aan dat de zakelijke inzet van WhatsApp dé volgende stap in online klantcontact is. Wij vroegen de Nederlandse Energie Maatschappij …

Okt 02 2015

Digitaal Incassomachtigen: In Nederland ontwikkelde e-Mandates oplossing gelanceerd!

Digitaal Incassomachtigen is een door de gezamenlijke banken in Nederland ontwikkelde e-Mandates oplossing. De toonaangevende Payment Service Provider Buckaroo lanceert als eerste Digitaal Incassomachtigen zodat incasso’s, ofwel SEPA Direct Debits, kunnen worden verrijkt met de digitale handtekening van de consument. Door dit initiatief is het mogelijk om snel en effectief de authenticatie van de consument …

Sep 30 2015

Online consumentenbestedingen blijven groeien! In het 1e halfjaar van 2015 met 18,4%

87% van de Nederlanders heeft in het eerste halfjaar ten minste 1 online aankoop gedaan Nederlandse consumenten geven in het eerste halfjaar van 2015 € 7,96 miljard uit aan online aankopen van producten en diensten. Dit betekent een groei van 18,4% ten opzichte van vorig jaar, toen er in het eerste halfjaar € 6,72 miljard …

Aug 05 2015

Reageren op reviews en klachten via Trustpilot toegevoegd door OBI4wan

De mogelijkheid om te reageren op reviews en klachten vanuit Trustpilot is nu door OBI4wan toegevoegd aan haar webcaretool. Hiermee zijn zij de eerste partij in Nederland die het mogelijk maakt direct vanuit de software te reageren op reacties via de populaire feedback-community. Door het koppelen van een Trustpilot account hebben organisaties de mogelijkheid direct …

Jul 08 2015

Big data voor het MKB? 6 tips hoe je deze nu eenvoudig kan gebruiken!

Big data is niet enkel meer voorbehouden aan grote bedrijven die enorme budgetten hebben. Razend benieuwd? Hier zijn 6 tips om data te gebruiken voor meer business intelligence. Ook het MKB beschikt over veel online en offline data om zo data-gedreven beslissingen te maken die hun bedrijf doen groeien. Vooral voor sales, marketing en customer …

Jun 26 2015

Whiteboard Friday pagina: Leer SEO nu met de instructie video’s gesorteerd op onderwerp!

Kijk jij ze ook iedere vrijdag? De Whiteboard Friday video’s van Rand Fishkind op Moz. Iedere week weer begint een nieuwe leerzame Whiteboard Friday met de kenmerkende woorden ”Howdy, Moz fans, and welcome to another edition of Whiteboard Friday”. Wat maakt deze video’s zo populair? Als eerste zitten de video’s goed in elkaar. Het beeld …

Jun 05 2015

4 Miljoen #FIFA Tweets! Overzicht en analyse nav Social Media Monitoring.

De schandalen rondom de FIFA en de herverkiezing- en aftreding van president Sepp Blatter zijn al dagenlang hét onderwerp van gesprek op Twitter. Hieronder een analyse en de resultaten naar aanleiding van monitoring van de #FIFA buzz op Twitter. #FIFA, de meest gebruikte hashtag, ging los na de aankondiging van het aftreden van Blatter. OBI4wan, …

Jun 02 2015

Een kantoorruimte efficiënt inrichten? Gebruik deze tips!

Een gezonde werkplek creëer je door een kantoorruimte efficiënt in te richten. Hoe prettiger een werkomgeving is, hoe groter de kans dat er betere resultaten worden bereikt. Jij kunt daar als ondernemer of manager kunt een belangrijke bijdrage aan leveren. Hoe richt je een kantoorruimte efficiënt in en hoe zorg je ervoor dat jij en …

Mei 27 2015

OBI4wan en InSocial lanceren klanttevredenheidsonderzoek via social media

De Nederlandse leverancier van social media monitoring en webcare software OBI4wan ontwikkelde een module voor het meten van klanttevredenheid via social media. Door samenwerking met InSocial, leverancier van ‘ready-to-use’ software voor collecteren, analyseren en (online) publiceren van klantfeedback, is het vanaf nu ook mogelijk om klantfeedback volledig geautomatiseerd via social media te verzamelen. Klanten van …