Achteraf Betalen aanbieden realiseert meer online verkopen binnen je webshop! Voordelen en mogelijkheden
Achteraf betalen is nog steeds erg populair bij de Nederlandse online kopers. Online Payment Providers zoals bijvoorbeeld Buckaroo zien dat maar liefst 12% van de transacties gedaan worden via achteraf betaalmethodes. Achteraf betalen is bovendien verplicht gesteld door Thuiswinkel.org om aan te bieden als betaalmethode op webwinkels om het waarborg keurmerk te kunnen ontvangen. Online …
Online Sinterklaas verkopen goed voor 27% extra omzet!
Bijna 60% van de online retailers verwacht een toename van hun online omzet in de feestdagenperiode in vergelijking tot vorig jaar. De Online Sinterklaas verkopen lieten al ruim een kwart extra omzet zien! Online retailers geven aan dat hun weekomzet in de vijf weken voor Sinterklaas met 27% toe is genomen ten opzichte van hun …
Hoe kan een sales funnel helpen om de conversieratio te verhogen? Tips en uitleg hier!
Wat is je belangrijkste doelgroep? Is dit jouw enige doelgroep? Is je website volledig ingericht op deze doelgroep? Als je de eerste vraag binnen één seconde kunt beantwoorden en de volgende twee vragen met ‘Ja’ beantwoord, dan hoef je dit blogbericht eigenlijk niet verder te lezen. Het mag wel, want jouw website kan altijd beter. …
Het nieuwe Fundraising is FUNraising! Waarom blijkt uit dit gesprek met Klimmenaardaaro.
Fundraising, Crowdfunding en Online Funding horen we momenteel regelmatig voorbijkomen. Af en toe komen wij een bijzonder project tegen dat we graag onder de aandacht brengen. Zo spraken we met Gideon Tailleur van G-tail.nl, initiatiefnemer Klimmenaardaaro. Het enthousiasme waarmee Gideon het verhaal van Klimmenaardaaro vertelt is enorm en de “fun”, die hij er zelf in …
Productdifferentiatie & online verkopen volgens medewerker essentieel om te overleven
Kwart twijfelt of het huidige management de noodzakelijke veranderingen kan realiseren Medewerkers achten productdifferentiatie en uitbreiding van een goede online propositie noodzakelijk voor bedrijven om te overleven richting 2020. Van de ondervraagde medewerkers noemt 40% het richten op nieuwe producten en/of diensten een belangrijk speerpunt voor de toekomst van hun bedrijf. Daarnaast vindt 25% dat …
Inkoopsystemen veranderen door nieuwe infrastructuren. Informatie en verslag MES 2014!
Inkoopsystemen en dan vooral de veranderingen in inkoopsystemen, daarover wisselden top executive experts ideeën uit tijdens de 2e Executive Summit van Mercateo op 11 november 2014 in de Sky-Lounge van het “ewerk” in Berlijn. Een samenvatting en verslag. Meer dan 50 directeuren en strategische inkoopmanagers van concerns zoals Deutsche Telekom, Vistaprint, Lufthansa en RWE, waren …
E-commerce oplossing kiezen? De 3 top kant-en-klare e-commerce oplossingen!
De juiste e-commerce oplossing kiezen is belangrijk, zeker nu de e-commerce wereld niet stilstaat. Het aantal webshops groeit nog steeds en daarbij ook de plugins welke het opzetten van webshops makkelijker maakt. Tijd voor hulp met de top 3. Natuurlijk wil jij weten welke plugins het meest worden gebruikt? En voor wie zijn ze geschikt? Hieronder een …
Content Marketing trends voor 2015 in een duidelijke infographic!
Content Marketing is en blijft “hot” zolang content nog king is. Onder professionals binnen de Content Marketing is ook dit jaar een enquete gehouden en de benchmarks, budgetten en trends voor 2015 die hier uitkwamen zijn in een mooie infographic verzameld. De enquete was een initiatief van Marketingprofs en het Content Marketing Institute. In totaal …
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen – MVO als marketingtool
Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) is niet meer weg te denken uit de bedrijfsvoering anno 2014. MVO is ook gewoon een marketingtool. Klanten en consumenten zijn zich bewust van de impact op het milieu van een bepaalde manier van handelen en als ondernemer dek je je hier tegen in door zo verantwoord mogelijk te ondernemen. Uiteraard …
DataFeedWatch door Wehkamp.nl gekozen voor het Data Feed Management
Wehkamp.nl biedt haar producten aan via sites als Google, Beslist en andere prijsvergelijkers en affiliate netwerken. Het aanleveren van een geoptimaliseerde data feed aan deze sites is cruciaal. Wehkamp.nl heeft voor het creëren en optimaliseren van deze feeds gekozen voor DataFeedWatch. Met de diensten van DataFeedWatch wordt dan de complete informatiestroom van alle producten naar …